Секој вид храна содржи калории. Некоја повеќе, некоја помалку…

Како всушност изгледа количината на калории прикажана на разни видови храна? Во следните неколку фотографии видете колку во количина се 200 калории. Фотографиите по ред прикажуваат храна од ниска кон висока калориска густина.

Кога ќе видите дека полна чинија брокули содржи ист број на калории како парченце путер, можеби ќе размислите кога следниот пат ќе посегнете по одреден вид храна. Препорачаниот број на дневен внос на калории кај возрасни е 2000-2500.

Разгледајте ги фотографиите и напрaвете си план за вашите следни оброци. Сега знаете колку точно се 200 калории. 

Целер 1425 гр 

1

Пиперки 740 гр

222

Брокула 588 гр

2

Морков 570 гр

3

Кока кола 496 мл

4

Јаболка 385 гр

5

Конзервиран грашок 357 гр

6

Млеко 333 мл

333

Грозје 290 гр

7

Јајце 150 гр

9

Тестенина 145 гр

10

Туна конзервирана 102 гр

12

 Хамбургер 75 гр

13

Помфрит 73 гр

14

Овошен мафин 72 гр

15

 Геврек 70 гр

16

Виршла 66 гр

17

Переци 52 гр

4444

Кашкавал 51 гр

18

Гумени бомбони 51 гр

5555

Сникерс 41гр

20

Доритос 41 гр

21

Чипс 37 грама

777

Пржена сланина 34 гр

22

Путер од кикиритки 34 гр

23

Јаткасти овошја микс 33 гр

24

Путер 28 гр

25

Ginka Ristova

Always looks on the bright side of life, but,nevertheless, wears an umbrella ...

View all posts